dinsdag 7 juni 2016

What Else?!

Goedemorgen Allemaal,

Wat gezellig dat je vandaag weer een kijkje komt nemen op ons blog.
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een knipoog.
Deze heb ik naar een vriendin gestuurd die een jaartje ouder is geworden.


Ze maakt nog wel eens een grapje over haar leeftijd en het ouder worden, dus vandaar dit kaartje.


Ik heb een afdrukje gebruikt van Mo Manning. Deze vond ik geweldig. Kijk naar die uitdrukking op het gezicht.
De basis is wit cardstock met daarop DP van Studio Light.


Het afdrukje heb ik met onderstaande kleuren ingekleurd:
Ik ben bij dit afdrukje begonnen met de donkerste kleur in de kleding.
In het gezicht heb ik dit juist andersom gedaan, begonnen met de lichtste kleur.

Gezicht: E 000-00-11-13-R20
Haar: E 33-31-21
Blouse: BG 78-75-72-71-70
Rok en schoenen: W 9-7-5-3-1-0
Schaduw: W 0-1-3, BG 70-71


Linksboven heb ik een mooie bloementoef gemaakt met wat parels ertussen.


Onderaan de tekst met What Else. Deze is van Katzelkraft.
Nog een strik met bloem erboven om het geheel af te maken.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Mijn vriendin had in ieder geval een big smile op haar gezicht.

4 opmerkingen:

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...