maandag 23 januari 2017

Veer en Moon op de Gelliplate

Hallo allemaal,

Onlangs zijn de stempels va Veer en Moon uitgekomen bij Studio Light. Ik heb er al diverse langs zien komen, maar nog niet op de Gelliplate. Dat wilde ik jullie vandaag laten zien.


Voor deze kaarten heb ik de viooltjes STAMPVM04 en de klaproos STAMPVM05 gebruikt .

Je begint met het maken van je achtergrond op de Gelliplate. Kies dan wel kleuren die mooi combineren met kleur van je bloemen. Ik heb er zelf voor gekozen om bij de viooltjes dezelfde kleur te gebruiken en bij de klaproos heb ik gekozen voor groen en blauw.


Nadat ik de achtergrond afgedrukt had op aquarelpapier, heb ik met behulp van de Misty de viooltjes STAMPVM04 gestempeld met Versamark en embossed met witte embossingpoeder. Daarna de bloemen ingekleurd met inkt en kleurpotlood.
Ook hier en daar wat accenten aangebracht met kleurpotlood op de achtergrond en de tekststempel erop.

Hier kunnen jullie de viooltjes wat beter zien.

Toen mijn afdrukje op maat gesneden en gemat op een paars stukje cardstock.
Dit samen op een velletje uit het nieuwe blokje van de nieuwe lijn Home and Happiness
het blokje PPHH039. Het geheel uiteindelijk op een witte basiskaart geplakt.
Nog wat strassteentjes erop om hem af te maken.


Hier heb ik met de klaproos STAMPVM05 gewerkt.
Ook eerst de achtergrond gemaakt en gestempeld met Versamark. Met witte embossingpoeder en ingekleurd met inkt en kleurpotlood.
De achtergrond ook accenten gegeven met kleurpotlood en witte stipjes gezet met een marker.

Ook nu weer mijn afdrukje op maat gesneden en gemat op een stukje groen cardstock. Samen gemat op een velletje uit het andere blokje van de nieuwe Home and Happiness serie PPHH40.


Ook hier een close-up van de klaprozen. Ik heb hier met twee kleuren inkt door elkaar gekleurd. Geeft een leuk effect.

Nog een tip: Als je wilt werken met inkt en inkleuren met inkt, dan moet je wel aquarelpapier gebruiken, anders kan je niet goed inkleuren.

Ik vind het geweldig mooie stempels waar je heel veel verschillende creaties mee kunt maken.


4 opmerkingen:

  1. Two lovely cards love the pansy's
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten! Ik heb het viooltje ook. Maar passen de losse bloemblaadjes wel op de bloem, ik ben aan het draaien en doen maar het lijkt niet te passen. Ligt dat aan mij?

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...